easyCRM
Εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων πελατών και επαφών (CRM)
Το EasyCRM είναι μία εφαρμογή κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Ελλάδα, από την IntelliSoft Ε.Π.Ε., η οποία είναι και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος.
Η Εφαρμογή EasyCRM έχει ως σκοπό την αποδοτική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM), τη δημιουργία ολοκληρωμένου ιστορικού σχέσεων καθώς και τη συστηματική παρακολούθηση και αυτοματοποιημένη διαχείριση των εκάστοτε απαιτήσεων, ενεργώντας σύμφωνα με προκαθορισμένο πλάνο.
Βασικά Χαρακτηριστικά
- Λογαριασμοί (Accounts)
- Πιθανοί Πελάτες (Leads)
- Επαφές (Contacts)
- Ημερολόγιο (Calendar)
- Ενέργειες (Activities)
- Εκστρατείες (Campaigns)
- Ομάδες Χρηστών (User Groups)
- Χρήστες (Users)
- Γρήγορη αναζήτηση και εξαγωγή στοιχείων (Quick Search - Export)
Η IntelliSoft παρέχει υποστήριξη υψηλών προδιαγραφών, διαθέτοντας ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα, ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της. Παράλληλα, καταγράφει και αξιολογεί όλες τις παρατηρήσεις και τις νέες ανάγκες που παρουσιάζονται στο χώρο, με αποτέλεσμα να βελτιώνει συνεχώς την εφαρμογής της, η οποία παρέχεται υπό τη μορφή νέων εκδόσεων.
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.