Πρόγραμμα Διαχείρισης Παρουσιών Υπαλλήλων IntelliChronos (EasyCheck)

Το IntelliChronos (EasyCheck) είναι μία cloud web εφαρμογή κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Ελλάδα, από την IntelliSoft Ε.Π.Ε., η οποία είναι και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος.

Το πληροφοριακό σύστημα IntelliChronos (EasyCheck), είναι ένα ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα καταγραφής των παρουσιών των υπαλλήλων μιας εταιρείας.

Αναλυτικότερα, η εφαρμογή εγκαθιστά ένα σύστημα καταγραφής και ωρομέτρησης παρουσιών προσωπικού, το οποίο αποτελείται από ένα ηλεκτρονικό ρολόι καταγραφής παρουσιών προσωπικού για κάθε κτίριο. Για κάθε υπάλληλο θα διατίθεται ειδική κάρτα ή QR Code που θα ταυτοποιεί τον εκάστοτε εργαζόμενο και θα τη χρησιμοποιεί για την είσοδο και έξοδό του από το χώρο εργασίας του.

Όλες οι συσκευές ελέγχου παρουσίας («ρολόγια») μπορούν να είναι συνδεδεμένες μέσω δίκτυου ή μέσω Internet και επικοινωνούν με την εφαρμογή, δίνοντας καθημερινά την πληροφορία που λαμβάνουν από τους Υπαλλήλους (είσοδος – έξοδος). Παρέχονται εκτυπώσεις – ειδικές καταστάσεις ελέγχου του προσωπικού Παρουσιών, Απουσιών, καθυστερήσεων κλπ

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής IntelliChronos (EasyCheck):

  • Web Cloud Application
  • Βέλτιστη διαχείριση της μνήμης και της ταχύτητας του επεξεργαστή του Η/Υ
  • Πολυεταιρική διαχείριση
  • Καθοριζόμενα δικαιώματα πρόσβασης για κάθε λειτουργία της εφαρμογής, από τον διαχειριστή (administrator) του συστήματος
  • Ωράριο / Βάρδιες : ωράριο εργασίας για τον κάθε υπάλληλο
  • Τμήματα Εργασίας : ορισμός ομάδων εργασίας
  • Όλοι οι βοηθητικοί πίνακες είναι πλήρως παραμετροποιήσιμοι από τον χρήστη
  • Δυνατότητα εξαγωγής όλων των στοιχείων των οθονών της εφαρμογής, μέσω OLE, για περαιτέρω επεξεργασία και ενοποίηση με άλλες εφαρμογές που υποστηρίζουν OLE Objects, όπως το Microsoft Word και Excel
  • Ειδικές Εκτυπώσεις Παρουσιών, Απουσιών, Καθυστερήσεων κλπ
  • Άλλοι παραμετρικοί Πίνακες
  • Διαχειρίσεις Εμφάνισης Παρουσιών/Απουσιών ανά ημέρα

Η IntelliSoft παρέχει υποστήριξη υψηλών προδιαγραφών, διαθέτοντας ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα, ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της. Παράλληλα, καταγράφει και αξιολογεί όλες τις παρατηρήσεις και τις νέες ανάγκες που παρουσιάζονται στο χώρο, με αποτέλεσμα να βελτιώνει συνεχώς την εφαρμογής της, η οποία παρέχεται υπό τη μορφή νέων εκδόσεων.


Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.