SEO (Search Engine Optimization)
Η IntelliSoft με την δεύσμευσή της να βρίσκεται πάντα στην κορυφή των εξελίξεων, από το 2012 δημιούργησε και τμήμα SEO (Search Engine Optimization, Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης), δίνοντας έτσι στους πελάτες της την δυνατότητα να πετύχουν πλήρως όλους τους στόχους που θέτουν για την λειτουργία των websites τους.
Τι είναι το SEO
Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν το κύριο μέσο ανεύρεσης ενός website. Οι χρήστες του internet στην συντριπτική τους πλειοψηφία αναζητούν μέσω λέξεων ή μικρών φράσεων τις πληροφορίες που θέλουν στις μηχανές αναζήτησης.
Γίνεται φανερό ότι η εμφάνιση ενός website στα αποτελέσματα της αναζήτησης όρων που αποτελούν το αντικείμενο των πληροφοριών, υπηρεσιών ή προϊόντων που προσφέρει αυτό, είναι αποφασιστικός παράγοντας για την επιτυχία του.
Οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) βασίζουν την επιτυχία τους στην όσο το δυνατόν αντικειμενικότερη παρουσίαση αποτελεσμάτων σχετικών με την αναζήτηση του κάθε χρήστη. Για τον σκοπό αυτό έχουν θέσει μια σειρά κριτήρια (άλλα γνωστά και άλλα όχι) για την μέθοδο που χρησιμοποιούν για την κατάταξη των websites με δεδομένη την αναζήτηση ενός όρου ή μιας φράσης.
Η συμμόρφωση ενός website με αυτούς τους κανόνες το κάνει φιλικότερο προς την μηχανή αναζήτησης και βοηθά αποτελεσματικά στην «καλή» θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η διαδικασία βελτιστοποίησης περιλαμβάνει δύο μεγάλες ομάδες παραγόντων, την onPage βελτιστοποίηση και την offPage βελτιστοποίηση.
Στην IntelliSoft δημιουργούμε websites που έχουν ενσωματωμένη την καλή συμπεριφορά ως προς τις μηχανές αναζήτησης (onPage optimization).
Παρέχουμε δε στους πελάτες μας ευέλικτα πακέτα SEO που καλύπτουν όλες τις πλευρές βελτιστοποίησης από εξειδικευμένα στελέχη μας. Τα πακέτα μας είναι πλήρως προσαρμόσιμα στις εκάστοτε ανάγκες και στόχους του website.
Στα πακέτα μας περιλαμβάνονται:
- Αρχική ανάλυση (Page Rank, Search Engine Saturation, κτλ)
- Ανάλυση φιλικότητας
- Έρευνα για τις λέξεις κλειδιά (Keyword Research)
- Keywords popularity tests
- Βελτιστοποίηση περιεχομένου.
- Καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης και στους καταλόγους
- Pre-optimization και post-optimization reports.
- Redesign (εφ’ όσον αυτό επιβάλλεται π..χ λόγω παλαιότητας)
- Social Media Marketing
- Email Marketing
- Διαφήμιση Ιστοσελίδων (Google Adwords)
- Facebook Ads