11 Απριλίου 2018

Δείτε το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Δήμου Αθηναίων σχετικά με το Νοιάζομαι

Την Κάρτα με την οποία ανοίγει η πρόσβαση 82.000 πολιτών στις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων, ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, παρουσιάζοντας το πληροφοριακό σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» που αποτελεί την πρώτη μεγάλη βάση καταγραφής των εξατομικευμένων αναγκών για χιλιάδες δικαιούχους.
 
Το πληροφοριακό σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» κατέγραψε μέσα σε έξι μήνες 82.000 πολίτες που είναι δικαιούχοι, διευκολύνοντάς τους την πρόσβαση σε 21 υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων, όπως ο Κόμβος Αλληλοβοήθειας Πολιτών του Δήμου Αθηναίων, τα 6 Δημοτικά Ιατρεία, τις 25 Λέσχες Φιλίας, τη Βοήθεια στο Σπίτι, Εισαγγελικές Εντολές, Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη Ανασφάλιστων, Κοινωνική Έρευνα, Κοινωνική Κατοικία, Κοινωνικό Πλυντήριο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Ξενώνες Αστέγων, Πιστοποιητικά Οικονομικής Αδυναμίας, Συμβουλευτική Απασχόληση, Συμβουλευτική Νομικών Υποθέσεων, Ταμείο Επισιτιστικής Βοήθειας για απόρους, Χορηγίες και Ψυχοκοινωνική υποστήριξη.
 
Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, ο οποίος εξέδωσε σε διάστημα λίγων λεπτών και παρουσία των δημοσιογράφων τη δική του προσωπική κάρτα, παρουσιάζοντας την Κάρτα, δήλωσε: “Στην πρώτη φάση διαγνώσαμε τις ανάγκες των ανθρώπων, εκείνων που πλήττονται περισσότερο από την κρίση, και βάλαμε τα δυνατά μας να τις ικανοποιήσουμε. Τώρα κάνουμε ένα ακόμη πιο σημαντικό βήμα: συστηματοποιούμε την εξατομικευμένη αλληλεγγύη, δηλαδή καταγράφουμε τις ανάγκες του κάθε πολίτη και διευκολύνουμε την πρόσβασή του στις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων. Η Κάρτα του δημότη και η πλατφόρμα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», που αποτελούν δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος το οποίο ευχαριστούμε, είναι ένα μεγάλο βήμα διοικητικού εκσυγχρονισμού και ψηφιακής αναβάθμισης των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων που καλύπτει με ακόμα καλύτερο τρόπο τις βασικές ανάγκες των κατοίκων. Μόνο το τελευταίο εξάμηνο οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων έχουν εξυπηρετήσει 48.625 πολίτες. Παράλληλα, έχουν εκδοθεί 8.500 προσωποποιημένες κάρτες και προβλέπεται ο αριθμός να φτάσει τις 30.000 μέσα στο 2018”.
 
Το πληροφοριακό σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» είναι αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος με τον συντονισμό του Athens Partnership και αναπτύχθηκε από την εταιρία πληροφορικής IntelliSoft.
 
Μέσω του πληροφοριακού συστήματος «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» κατά την 6μήνη πιλοτική λειτουργία του (Οκτώβριος 2017 - Μάρτιος 2018) έχουν γίνει 81.000 ραντεβού στα Δημοτικά Ιατρεία, 500 ραντεβού για συμβουλευτικές υπηρεσίες, 200 για νομικές, έχουν διανεμηθεί 13.179 πακέτα τροφίμων σε δικαιούχους και έχουν δοθεί διάφορα φάρμακα με 2.500 συνταγές.
 
“Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία, που προσθέτει διαφάνεια και αξιοπιστία στις κοινωνικές παροχές. Με το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», ο πολίτης εξυπηρετείται αξιόπιστα, γρήγορα κι αποτελεσματικά και εμείς αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τις ανάγκες του και μπορούμε να προγραμματίσουμε τα επόμενα βήματα των κοινωνικών παρεμβάσεων του Δήμου” δήλωσε η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Πρόνοιας και Ισότητας κυρία Μαρία Στρατηγάκη.
 
Με το πληροφοριακό σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτρονική βάση δεδομένων για όλους τους ωφελούμενους των κοινωνικών υπηρεσιών, ο Δήμος Αθηναίων προσφέρει στους πολίτες και, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες, πληρέστερη κι εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με ταχύτητα και αξιοπρέπεια.
 
«Η δωρεά μας για τη ανάπτυξη και εφαρμογή του πληροφορικού συστήματος «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» αποτελεί μέρος της μεγάλης δωρεάς των 10 εκατομμυρίων ευρώ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς τον Δήμο Αθηναίων για την αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών της κρίσης. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που ήδη η στήριξη μας έχει φέρει τόσο θετικά αποτελέσματα, ειδικά για τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας» δήλωσε η κυρία Μυρτώ Ξανθοπούλου, εκπρόσωπος του τμήματος διαχείρισης δωρεών του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
 
Για τη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, 214 στελέχη του Δήμου Αθηναίων έχουν πρόσβαση στο σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», με αναβαθμισμένο εξοπλισμό που αποτελείται από laptops, printers καρτών, barcode readers, signature tabs.
 
Με την λειτουργία του, έχει επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση των δημοτών, με αξιοπρέπεια και διαφάνεια, έχει ενισχυθεί η αξιοπιστία των υπηρεσιών, έχει βελτιωθεί η οργάνωση της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Υγείας και του ΚΥΑΔΑ ενώ έχει αρχίσει να μειώνεται δραστικά το κόστος λειτουργίας των κοινωνικών υπηρεσιών στο Δήμο.