easyCRM
Εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων πελατών και επαφών (CRM)

Η Εφαρ­μο­γή EasyCRM έχει ως σκοπό την απο­δο­τι­κή δια­χεί­ρι­ση των πε­λα­τεια­κών σχέ­σε­ων (CRM), τη δη­μιουρ­γία ολο­κλη­ρω­μέ­νου ιστο­ρι­κού σχέ­σε­ων καθώς και τη συ­στη­μα­τι­κή πα­ρα­κο­λού­θη­ση και αυ­το­μα­το­ποι­η­μέ­νη δια­χεί­ρι­ση των εκά­στο­τε απαι­τή­σε­ων, ενερ­γώ­ντας σύμ­φω­να με προ­κα­θο­ρι­σμέ­νο πλάνο.

Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Λογαριασμοί (Accounts)
  • Πιθανοί Πελάτες (Leads)
  • Επαφές (Contacts)
  • Ημερολόγιο (Calendar)
  • Ενέργειες (Activities)
  • Εκστρατείες (Campaigns)
  • Ομάδες Χρηστών (User Groups)
  • Χρήστες (Users)
  • Γρήγορη αναζήτηση και εξαγωγή στοιχείων (Quick Search - Export):