easyCRM

Εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων πελατών και επαφών (CRM)

Το EasyCRM είναι μία εφαρμογή κατασκευασμένη εξολοκλήρου στην Ελλάδα, από την IntelliSoft Ε.Π.Ε., η οποία είναι και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος.

Η Εφαρ­μο­γή EasyCRM έχει ως σκοπό την απο­δο­τι­κή δια­χεί­ρι­ση των πε­λα­τεια­κών σχέ­σε­ων (CRM), τη δη­μιουρ­γία ολο­κλη­ρω­μέ­νου ιστο­ρι­κού σχέ­σε­ων καθώς και τη συ­στη­μα­τι­κή πα­ρα­κο­λού­θη­ση και αυ­το­μα­το­ποι­η­μέ­νη δια­χεί­ρι­ση των εκά­στο­τε απαι­τή­σε­ων, ενερ­γώ­ντας σύμ­φω­να με προ­κα­θο­ρι­σμέ­νο πλάνο.

Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Λογαριασμοί (Accounts)
  • Πιθανοί Πελάτες (Leads)
  • Επαφές (Contacts)
  • Ημερολόγιο (Calendar)
  • Ενέργειες (Activities)
  • Εκστρατείες (Campaigns)
  • Ομάδες Χρηστών (User Groups)
  • Χρήστες (Users)
  • Γρήγορη αναζήτηση και εξαγωγή στοιχείων (Quick Search - Export)

Η IntelliSoft παρέχει υποστήριξη υψηλών προδιαγραφών, διαθέτοντας ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα, ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της. Παράλληλα, καταγράφει και αξιολογεί όλες τις παρατηρήσεις και τις νέες ανάγκες που παρουσιάζονται στο χώρο, με αποτέλεσμα να βελτιώνει συνεχώς την εφαρμογής της, η οποία παρέχεται υπό τη μορφή νέων εκδόσεων. 


Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.